De Levensbron

Wij zijn een gemeente van ongeveer 450 leden. Wij zijn onderdeel van de Nederlandse Gereformeerde Kerken. Er zijn bij ons jongeren en ouderen, gezinnen en alleengaanden. Hele verschillende mensen, maar door het geloof in Jezus toch samen verbonden en een eenheid.
Onze gemeente is een streekgemeente. De leden komen van Lemele, Den Ham, Daarle, Marle, Haarle, Hellendoorn, Nijverdal, Wierden, Almelo, Vriezenveen, Rijssen, Enter en Holten.

We zijn als christelijke gemeente verbonden met ieder die gelooft in Jezus Christus, de Zoon van God. We hebben elkaar ook nodig om de liefde van God ten volle te leren kennen. Daarom zijn we betrokken bij ons landelijke en regionale kerkverband. Ook doen we actief mee aan de samenwerking met andere kerken in Nijverdal en Hellendoorn. Daarnaast onderhouden we relaties met gemeenten buiten de landsgrenzen, om elkaar te helpen kerk van Christus te zijn. In het bijzonder met onze zusterkerken in Kwazulu Natal in Zuid-Afrika.

De morgendiensten worden live uitgezonden via onze website, via kerkomroep.nl en via ons YouTube kanaal (https://www.youtube.com/channel/UCwwwfTzJ-F-V9vh93hgvcvw, ook later terug te kijken). Kijk gerust op onze website of bezoek een van onze erediensten. Na afloop staan de koffie en thee klaar.

Meer informatie op onze site: www.delevensbron-nijverdal.nl

Kerkomroep:  Beluister de dienst op kerkomroep.nl